Klantenservice

Vind eenvoudig en snel het antwoord op de meest gestelde vragen! Kom je er niet uit? Stel uw vraag aan via onze contactpagina.

Inhoudsopgave

Wat zijn de openingstijden van de showroom in Arnhem?

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn werken we zoveel mogelijk op afspraak. Dit kan op onderstaande tijden. Op zaterdag hebben we ook open inloop maar om snel geholpen te worden is het altijd verstandig om vooraf contact op te nemen. Dit zijn op dit moment de openingstijden:

Woensdag t/m donderdag van 10.00 – 17.00 uur op afspraak.
Vrijdag van 10.00 – 16.00 uur zonder afspraak.
Zaterdag van 10.00 uur – 12.00 uur op afspraak.
Zondag, maandag & dinsdag is OceanCross gesloten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van onze producten verschillen per product. Een groot en zwaar product zoals een daktent of luifel kost uiteraard meer aan transportkosten dan een klein product. De verzendkosten van softshell daktenten zijn op dit moment € 45,-. Maar we raden je aan om jouw daktent op te halen in onze showroom in Arnhem. Je krijgt dan uitleg over het gebruik en bovendien eventueel wordt de daktent gemonteerd op jouw auto € 75,-

De exacte verzendkosten van jouw bestelling wordt berekend in de winkelwagen. Voeg hiervoor het product toe aan de winkelwagen. Voeg vervolgens jouw adres toe en de winkelwagen berekent de verzendkosten naar jouw adres in Nederland of België.

Verzending

Wij versturen jouw bestelling via DHL. Je ontvang direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Mocht je tijdens de bezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals proberen aan te bieden. Is ook de tweede afleverpoging mislukt? Dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakket wordt afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt. Ook kan het voorkomen dat de bezorger het pakket bij de buren aflevert. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus achterlaten met meer informatie.

Wanneer het pakket binnen 5 dagen niet is opgehaald bij de afhaallocatie, zal het pakket naar ons teruggestuurd worden. Wij zullen dan contact met je opnemen over de verdere verwerking van jouw bestelling. Let op de mail met track en trace informatie en zorg dat u thuis bent bij levering van een groot product zoals een daktent. Tweede afleverpoging en retour kosten zijn voor eigen rekening

Kan ik producten afhalen?

Je kunt een product natuurlijk altijd gratis afhalen in onze showroom in Arnhem. Kies hiervoor de optie afhalen in de winkelwagen. Je kunt het product dan ook eerst testen, krijgt advies en zelfs hulp bij montage van bijvoorbeeld een daktent. Maak hiervoor wel even een afspraak.

Ik wil een product retourneren

Heb je spijt van je bestelling? Of wil je (een deel van) jouw bestelling om een andere reden terugsturen? Dan mag je het product altijd binnen 14 dagen retourneren. Hoe je dit doet lees je op onze retourpagina.

Mijn product is defect geraakt of beschadigd tijdens verzending

Ondanks dat we alleen A-merk en A-kwaliteit producten leveren, kan het zijn dat een product defect raakt. Een kapot product is altijd vervelend, dus we zorgen er graag voor dat dit zo snel mogelijk is opgelost. Neem daarom altijd direct contact met ons op.

Is je product binnen 30 dagen van de aanschaf al defect?

Dan kan je er nog voor kiezen om je geld terug te krijgen.

Is je product defect geraakt langer dan 30 dagen na de aanschaf?

Wij zullen het product dan laten onderzoeken en bij gebreken garantie repareren of vervangen.

Past een daktent op mijn auto?

Het korte antwoord is ja! Daktenten kunnen op praktisch iedere auto gemonteerd worden. Wel moet je rekening houden met een aantal zaken. Welke dat zijn lees je in het artikel ‘Op welke auto past een daktent?‘.

Kan ik met een bedrijf in België ook zonder BTW bestellen?

Jazeker. Ben je in het bezit van een geldig BTW-nummer dan kunnen we naar België leveren zonder BTW (een zgn. Intracommunautaire levering).

Geef in het memoveld bij je bestelling aan dat je geen BTW hoeft te betalen, samen met je BTW-nummer en stuur een mail met uw gegevens.
Als je in aanmerking komt voor BTW-vrijstelling, passen we je order met de hand aan.

LET OP: Wacht met het betalen van de bestelling totdat wij de order hebben aangepast!
Achteraf (na ontvangst van de betaling en/of facturatie) kunnen wij geen 0%-tarief meer toepassen!

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op via ons contactformulier